tisdag 6 juli 2021

Några serier

När man är pensionär, så kan man ha gott om tid till att se TV-serier. På ett par år nu har jag "betat av" en hel del. Här följer ett urval i den ordning jag såg dem - och det är de som jag har gett högt betyg. Andra lämnar jag därhän.

Jag heter Anne
DNA
Erkännandet
The capture
Fångade
Hidden, säsong 1
Cardinal, säsong 4
Hidden, säsong 2
Efterlysta för mord, säsong 1
Marcella, säsong 3
Fearless
The Day (Bäst!)
Summer of rockets
Undeniable
The sinner, säsong 2
White House Farm
The bad seed
The level
Kärlek och anarki (Mest originell!)
The crown, säsong 4
The queen´s gambit (Mycket bra!)
The bay, säsong 2
Lupin, 2 säsonger
I mördarens spår 1973
Sanningens pris
Total control
Strangers
The deceived
Nero a metà, säsong 1
The Sounds
Borgen - 3 säsonger (Varför är danskarna så bra på detta?)
Mrs Wilson (Vilken sann historia!)
Line of duty, säsong 6
Snöänglar
Bloodlands
Start up, säsong 1



Inga kommentarer: