lördag 23 april 2022

Naken och glad

Pryda läsare varnas. Snart blir det naket - men då måste ni först scrolla nedåt en bit. Hoppas att Google inte censurerar detta. Bilden är hämtad ur Pixabay. De bilderna skall vara gratis att använda. Jag blev positivt överraskad. Många av bilderna är riktigt proffsigt tagna. 

Nå, jag gillar bilder på glada nudister. Det skall vara 
glädjefullt att vara naken. Nakenhet måste inte medföra sexuella handlingar. Bilden jag tar som exempel här har ingenting med sex att göra. Det är fullt naturligt att vara naken om man tar ett bad i ett badkar. Kvinnan på bilden verkar gilla det bad hon tar. Ifall någon tycker illa om att jag visar sådana bilder, så får man kontakta mig. Det är inte svårt att lista ut hur man kontaktar mig.  







































Inga kommentarer: